Wat vind jij van onze ondersteuning?

In de maand juni vragen we de ervaringen van onze cliënten en medewerkers. Dit doen we gelijktijdig en op een vergelijkbare werkwijze! Het cliënten-ervaringsonderzoek vind 1 keer per jaar plaats.

Hoe werkt het?

Op 7 juni start de eerste meting onder cliënten en medewerkers, waarbij de cliëntondersteuning wordt gemeten. We hopen natuurlijk op een verpletterende respons. En daar hebben we jouw hulp bij nodig. Jouw bijdrage is echt waardevol om de kwaliteit van zorg te verbeteren. Jij kan daardoor mede voor verandering zorgen.

Vertrouwelijkheid en anonimiteit

Het onderzoek is 100% vertrouwelijk en anoniem. Antwoorden worden altijd vertrouwelijk behandeld en zijn voor niemand anders inzichtelijk. Het onafhankelijke bureau Right Marktonderzoek verzamelt en rapporteert de gegevens anoniem aan RIBW Overijssel. Resultaten van de respons van cliënten en medewerkers vergelijken we met elkaar.

Hoe kun je meedoen?

Is je e-mailadres bij RIBW Overijssel bekend? Dan ontvang je de vragenlijst per e-mail. Is er van jou geen e-mailadres bekend bij ons? Dan bieden begeleiders jouw een papieren vragenlijst aan. De vragenlijst zit in een enveloppe, die tevens dient als antwoord-enveloppe waarmee je de ingevulde vragenlijst kunt terugsturen. Het invullen kost je slechts 10 minuten van je tijd en een postzegel is niet nodig. Het onderzoek loopt tot en met 18 juli.

Hoe verder?

Na sluiting van het onderzoek worden de resultaten gedeeld met medewerkers en cliënten. De resultaten zijn alleen inzichtelijk per team, als de respons groot genoeg is. De resultaten worden besproken met zowel medewerkers als cliënten. Zo kunnen we samen zorgen voor verbeteringen in jouw ondersteunng

Geef een antwoord