Door Lotje getikt: Vernieuwingen

Eindelijk is het zover het Cliëntenportaal is vernieuwd en weer toekomstgericht opgezet. De pessimist zal direct zeggen wanneer komt er weer een verandering. De optimist kijkt er ook direct naar. Een vernieuwing. Dat laatste is niet vreemd. De ontwikkeling op het internet gaat razend snel en is er steeds meer mogelijk. Deze versie van het Cliëntenportaal is een stuk gebruikersvriendelijker.

Eindelijk was ik gewend om op de blogs te komen en dacht eenvoudiger kan het niet. Dus wel. De techniek staat voor niets. Onder aan de startpagina staan 5 sneltoetsen en een daarvan is de toets naar de blogs.
Zodra je daar op klikt komt een hele riedel blogs naar voren. Klikken is niet zo netjes denkt iedereen. Alleen op het internet helpt het bij het zoeken. Wil je echt ergens over klikken doe dit dan in een blog zodat iedereen het te weten komt.

Het Cliëntenportaal is van jou en gebruik hem dan ook. De komende periode zal Lotje weer menig stukje voor mij tikken. Zodra iets in de belangstelling staat schrijf ik hierover. Zo liggen er nog veel stukjes klaar die getikt moeten worden. Het is natuurlijk getikt dat er niet sneller getikt kan worden. Hier is natuurlijk wel een oplossing voor. Meerdere lezers kunnen een blog schrijven en insturen naar het cliëntenportaal.

Taalproblemen? Dat is geen probleem. Ooit haalde ik een keer een voldoende voor de Nederlandse taal. De rest was steeds onvoldoende. Toch staan er steeds stukjes welke op taal gecontroleerd worden op het cliëntenportaal. Ook let men op het taalgebruik. Vloeken is niet direct de bedoeling.  Personen met opzet beledigen kan absoluut niet. Zo zijn er fatsoensregels

Dus pak een pen en schrijf wat je bezighoudt en zet het op het cliëntenportaal met je naam er bij. Pak jouw kans om te uiten waar je het mee eens of oneens bent. Het cliëntenportaal is voor jouw! Benut het.

Marteb

Geef een antwoord